14.10.12

Cœur // Heart

Hari 1

-Kita sampai
-Kita bau hanyir dekat jeti
-Kita cari tempat tinggal
-Kita makan
-Kita pergi tengok ikan
-Kita rehat
-Kita pergi pantai
-Kita rehat
-Ada suprise
-Aku gantung 'I LOVE U'
-Aku bagi tanda ingatan
-Aku harap kau suka
-Kita makan malam
-Kita jalan tengok macam mana hidupan malam
-Kita borak
-Kita tukar fikiran
-Kita pegang tangan
-Kita rasa hati masing-masing

Hari 2

-Kita bangun
-Kita pergi pulau
-Kita sahut pengalaman baru
-Aku tengok kau berenang
-Kita tahan lapar
-Kita pergi tengok helang
-Kita pergi pantai biru
-Kita rehat
-Kita lapar
-Kita makan
-Kita pergi pusing-pusing makan angin
-Kita penat tapi kita tak berhenti
-Kita rehat
-Kita pandang mata masing-masing
-Kita mandi pantai
-Kita rehat
-Kita cari makan malam
-Kita pergi bus boutique
-Aku dapat infinity;
-Kau ikatkan pada aku
-Kita pergi langit atas

Hari 3

-Kita rehat
-Kita sama-sama
-Kita naik bot
-Kita pulang



p/s: Kita paling utama