15.2.12

They called me loco,

TOK!! TOK!! TOK!!
Eh dengar macam ada orang bertukang dekat sebelah.


"Eh kau kenapa paku kan semua barang-barang dalam sini? "
Diam. Tak terkata apa. Di teruskan memaku dan bertukang. Ada dua tiga barang lagi yang di belum paku.
"Aku tanya ni, kenapa bingkai gambar pun kau nak paku?"
Dengar satu keluhan. Terduduk bersandarkan dinding. Penat mungkin
"Ini semua barang aku. Aku pakukan. Bila dah paku tak ada orang ambik kan?"
Terdiam si penyoalan. Langsung membelek setiap barang yang di paku. Sekecil alam pun dia paku? Yang besar apa ntah lagi. Yang bagi aku remeh pun dia paku jugak. Sah lah dia ni gila