6.4.11

Peduli Orang Kata ,

Anonymous, 

 nak cakap mak apak kau tak kasi nama, ada. cuma, kononnya nak misterikan siapa diri kau. kan? nice job dude. ada aku kesah bila kau paka nama Anon, kau mulia lah? orang itu aku tabik bila dia pakai nama sendiri. apa guna mak apak kau kasi nama cantik-cantik kau nak jugak pakai Anonymous.nak di jadi kan cerita, aku tak berkawan dengan Anon. jadi, sesiapa yang selalu guna Anonymous, pergi lah weh. memang tak akan di layan walaupun satudetik. selagi aku tak puaskan apa yang kau nak Anon, selagi tu kau nak kacau hidup orang kan. apa ka takda kerja kau ni. tak belajar ke ape. weh weh, pergi jaga anak bini kau lagi bagus. kalau takda, pergi jaga lembu ke, kambing ke. buat kerja sendiri. ada pulak aku pergi ketuk rumah kau, tanya, "kau dah makan belum?" tak ada kan. 

ya, manusia itu bodoh. hidupnya ada kehidupan sendiri. mahu saja bertenggek datang berzina dengan kehidupan manusia lain.