14.3.11

Super Awesome ,

kekok aku jadi bila rasa hilang. bukan setakat aku, dunia pun rasa suram. kau tahu, kau tu macam lilin. buat dunia orang gelap jadi terang. aku ni tak ada yang elok sikit pun. dawai besi semuanya. tapi boleh je kau tahan kan. aku nak macam Tri dengan Fynn Jamal. dua dua nampak macho habis kan dalam masa sama dua dua sweet. 

mana aku nak pergi bila semangat hilang. mana aku nak tenggek bila rumah aku hilang. boleh aku bangun bila tongkat aku tak da? terima kasih duhai sayang. kau ada bila aku bawah. kau ada bila aku atas. aku juga mahu jadi yang sama. :')


kita tangkap gambar sekali shot je kan. -.-' diorang mengada. menci menci.