14.3.11

Single Double 2011 ,

masing masing dulu satu. sekarang dah dua. jangan buat perangai macam satu balik. aku tampi sorang sorang nanti. weh weh , Mack&Amal 5 March, Yana&Harith  10 March. korang ni kembar siam ke ape. haha. aku happy tengok semua dah ada empunya. semua dah hati bunga bunga. 

Mack & Amal 

kena saling menjaga. saling memahami. saling bersama. weh, korang ni comel tau. dengan rambut baru Amal tu, Mack dengan rambut afronya. haha. Mack, jaga Amal elok elok. sumpah cute. aku happy untuk korang. :') semoga bahagia anak cucu cicit. kenduri aku dgn yg lain jadi pengapit !

Yana & Harith

korang ! haha. itu je yang mampu aku cakap. tade lah. saling menjaga kan itu sebab bersatu. saling berkasih itu sebab bercinta. saling ada itu sebab bahagia. aku happy untuk korang berdua. jangan malu malu lagi daaaahhhh. takde benda nak di malukan lagi. Harith, jaga Yana elok elok. tau tau ! semoga bahagia anak cucu cicit. kenduri aku dgn yg lain jadi pengapit ! Aminnn. 

Tuhan cipta perempuan khas untuk lelaki. untuk menjadi tulang rusuknya. untuk apa? untuk ada dengannya bila kala senang bila kala susah. kerna perempuan akan setia menjadi tulang rusuk lelaki selagi kau tak tinggalkannya. Tuhan cipta lelaki untuk apa? untuk jadi pelindung perempuannya. ada bila bila masa untuknya. kita saling melengkapi bukan. kita saling memerlukan. 

ok, ada dah jadi emo sedikit. moga korang bahagia ! :')