7.2.11

Setan Tu Jahat ,

macam nak stop belajar -
macam nak duduk rumah je -
macam nak pergi vacy tiap tiap hari -


macam nak pergi jauh jauh -
macam nak makan banyak banyak -
macam nak amik dadah -

macam tak nak belajar engineering dah -
macam tak nak study thermo dah -
macam tak nak belajar TITAS dah -
macam tak nak belajar basics dah -
macam tak nak belajar dengan Freda dah -
macam tak nak belajar computing dah -

macam dah tak nak hidup -
macam dah tak larat dah -
macam dah tak sanggup -
macam dah kuat rasa malas ni -

konklusinya, 



semuanya setan punya pasal. hasut hasut aku sampai macam ni. kena buang semua ni. nanti hidup aku ntah ke mana mana saja. kau kena bangun , ingatkan diri sendiri Taty. orang lain berjaya kau tak, nak ke macam tu. Loser Loser orang panggil kau ? tak ke malu . dah, jangan malas!