17.2.11

I'm Happy When You're Happy ,

bila ubat berkesan dekat sakit yang kau ada, bagus lah.

ini cerita pasal nak give up. pasal nak berhenti. pasal nak terpesong. semua lah. kau tak boleh macam tu. kau ingat dunia ni , kau sorang je hidup. kau sorang je menghuni. taaaaakkk. masalah datang pada kau sorang. masalah takde lah datang dekat yang lain pulak kan ? 

jangan cepat nak jatuh. fikir masak masak. fikir baik baik. ada yang tak kena, khabarkan. dengan izin Tuhan, Dia akan tolong kau. kawan kawan pun akan tolong kau. Tuhan tak akan bagi ujian kalau kau tak mampu nak cari penyelesaian. 

dia ada. Dia pun ada. semua ada.