28.2.11

HA-P-PY ,

"best lah kau , bahagia"

bahagia datang bila kau betul betul nak. ia datang bila kau pandai jaga dan pandai simpan. aku highlight bahagia. sebab , siapa mana ada orang yang tak nak bahagia kan. aku tahu, hidup kadang ada naik, kadang ada turun. kadang ada pasang, kadang ada surut. tapi kita kena sabar. kita kena tahun kontrol semua. kita kena jadi pilot untuk diri sendiri. 

bila bahagia dah jengah, jaga dan simpan elok elok. jangan pulak gatal gatal nak musnahkan. aku takut bila bahagia aku hilang. aku paling takut itu. aku paling paling boleh sedaya upaya nak jaga bahagia aku. bahagia kawan kawan aku, semampu aku lah. 

*hela nafas. pejam mata.

aku doa semua bahagia. cari bahagia kau. simpan. selak dengan kunci mangga semua. jangan bagi orang curi. jangan bagi hilang. subur selalu ye bahagia kau. :)