21.1.11

A TRAP ,

kalau cinta tu pandang rupa , habis lah aku. aku lah orang paling last sekali dapat cinta.

kawan, aku tak tahu kau pandang cinta macam mana. tapi aku, tak pandang rupa. kalau kau handsome nak mati tapi perangai macam gondol. tak guna lah. tapi tapi, kalau kau tak handsome, hati baik punya. sumpah, ramai yang jatuh hati dekat kau. tak kira lah lelaki perempuan. kita sama je. cuma, sex je lain lain. tapi tapi tapi, kalau kau handsome, hati baik, itu kira star lah bagi kau. ala ala perfect gitu kan. tapi lagi, aku rasa orang macam tu dah tak banyak kat dunia ni. makin hari makin tak ada. 

bagi aku lah, kau pandang hati. hati dia handsome, angkat je. simpan elok elok. kau jangan pijak pijak pulak bila orang tu dah baik. kita nak hidup dengan dia hari hari sekarang hari hari akan datang. jadi, hati tu lagi penting dari wajah. lama lama muka pun kedut nanti bila kau dah makin tua. bapak botox pun kalah. kan kan ? 

okay kawan ? :)