5.1.11

Otak Setan ,

kau tahu tak yang kau tu hebat ? tak payah nak jadi pahlawan apa apa, kau dah memang hebat. kejap je boleh kalahkan setan setan yang selalu kacau aku ni. pahlawan yang tak payah pakai senjata tajam apa apa pun boleh menang bila bertarung. gila aku salute kau. tapi kan, setan setan ni tetap jahat nak mati. tak kasi aku duduk tenang. asyik nak kacau otak aku ni. fuck up betul. apa aku boleh buat ? aku dah la lembik macam agar agar tu. yang aku tahu menangis menangis dan menangis lagi. 

sekali kau pandang, dua kali hilang kusutnya aku rasa. sekali kau senyum, tiga kali aku terawangan. sekali dengar suara kau, empat kali aku tenangnya. terima kasih ya. 

sebaklah. tulis entry ni pun aku rasa nak nangis. :'}
kthxbai.