10.1.11

Andai Semua Tahu ,

tak semestinya semua yang kita nak kita dapat kan. kalau kau dah betul betul usahakan tapi takdir tak nak kau dapat, kau tetap tak dapat. mintak pada Tuhan adilkan semua. sebab aku salah seorang yang betul betul lemah. entah lah dapat tak aku berdiri sendiri. entahlah dapat tak aku jadi lebih kuat. nak kata aku bodoh kan? yelah, memang betul pun. susah weh nak ubahkan bila dah jadi habit.

bila dah dapat sesuatu, jaga lah betul betul. orang lain yang tak dapat, nak sangat apa yang kau dapat. aku nak simpankan dalam peti lah. jangan ada yang tengok walaupun dengan satu mata.

ini, aku nak tenangkan hati je. fikir yang positif je.
nak nangis, kbai