16.10.10

Tanjung Rambutan.

nak aku hantar kau pada Tanjung Rambutan?
kenapa? --
kau cakap dengan langit sorang sorang. gila.

haa, iya lah
aku gila.
-- gila pada ketenangan

aku cakap dengan langit
supaya dia tahu apa yang aku rasa
-- pada masa itu aku sangat perlukan
-- perlukan sesuatu untuk tenang

orang jenis aku
tak dapat nak kawal segala jenis perasaan yang pelik
-- perasaan yang dah lari dari paksi betul.

apa lagi aku boleh buat pada masa ini
aku khabar pada langit
-- aku rindu kau
rindu yang aku tak tahu kenapa semakin hari semakin asyik
*tersenyum*

langit dengar aku cakap
aku sakit. sakit dengan lakonan reality
-- boleh aku hidup dalam fantasi?
yang hanya ada bahagia, yang hanya bisa buat aku muda
sampai tarikh tua

aku sumpah pada langit
kau hanya satu. hanya itu yang buat aku tenang
-- sampai sekarang dan sampai mati

*menangis*
tiba tiba, aku jadi takot
-- takut dengan diri sendiri mungkin
atau -- takut dengan reality

maaflah, aku sangat kurang
-- kurang yang sampai boleh buat orang menyampah
aku ni dah macam sampah kan?
aku cuma takut.



aku cuma Taty.
-- Taty yang hanya hidup bila ada kau
ya, kau.