4.10.10

PEE-PS


untuk orang yang bernama orang aku harap kau tahu orang lain pun orang jugak. orang yang memang sifatnya orang tak akan lari dari paksi yang betul. orang tu kalau kau nak tahu dia tahu nak integrate dan differentiate orang macam mana . jelak rasa bila kau tak tahu yang orang lain pon orang lah, pandai. bukan kau seorang yang lahir untuk jadi orang. kondisi sekarang dah mcm kaki kena gigit dengan anjing. apa rasa ? okay, mesti kau dah confuse anjing ke orang sekarang ni yang tengah berlakon. sini aku terang. kalau kau dah tak tahu nak differentiate orang tu as in orang, baik jadi anjing je kan ?

senang cerita.