12.10.10

NASI KETUL.

kau tak akan faham aku macam mana Edad faham aku bila aku kurang gemar nasi yang berketul-ketul. kau juga tak akan faham aku bila aku sesak nafas, apa yang boleh buat aku baik semula. kau tak akan faham aku sebab kau baru kenal aku dalam masa 24 jam. jangan lah cuba nak lagak pandai kenal aku yer, pandai. deeply judgment yang kau buat tu aku rasa kau dah macam sial nak mampus. maaf aku kasar, you deserved it. aku tengok kau pon tak e l o k mana pon lah. weh, listen. when there is someone who wanna give you hand, just pick it up. don't show your bullshit here. I'm not interested manh. and you should appreciate surrounding. blah.


no live,
1A0416,
atas katil dgn pineapple jus,
no start with EM400 yet,
thanks E.