6.10.10

DUA RIBU SEPULUH 6 OCT.

hello Wednesday,

bangun pagi harini,
Selena macam tak nak bagi I bangun. kerap tarik-tarik I baring balik.
"baby, I nak lagi macam tadi" tegas Selena kat I.
"huh, are you sure? tadi U cakap penat" sambil I jeling manja.
nak tak nak , I layan kan je, kalau tak, dia tak lepas I nak pergi kerja harini.
OMG, lenguh lutut macam ni, lepas ni nak lari lagi 3 kilometer.
lepas 20 minit.. "Selena, I betul-betul kena pergi ni, I dah lambat.. sorry okay."

I capai seluar dalam merah g string yang tersangkut atas tv , seluar senam I dan singlet di bawah pintu. oh ye, dan cigar I atas meja bulat sebelah katil dan lighter.

habis air satu badan I macam ni.
amaigad, TTYL ...
;)

p/s : kau nak yang mana ? Salena atau I ? hihi.