19.10.10

.

okay. aku betul betul muak dengan perangai orang. gila kerja nak buat tahi dekat muka aku je kan. memang kata maki je lah yang sesuai untuk kau bodoh. orang ni kadang-kadang dengki. apa aku ada, kau tak ada. apa aku dapat, kau tak dapat. mula lah, tunjuk belang kau sebenar. come on slut, this is not a game. this is life. mind your own and of course i'm not fucking interested with your bullcraps. ever. haiyo. cari kerja lah kalau dah tak ada kerja.



seorang, atas katil
mata masih mengantuk
gastrik dah datang



p/s : aku nak berak pon tak lepas, kau asyik pandang pandang. kelakar lah. and and, tak payah nak highlight kau ex apa okay. F you.