29.9.10

SYANIZA SUFIAN , FAEZNUR FAROUK

aku pernah bilang dulu yang aku kuat dan berdiri smpai sekarang dgn adanya dorongan kan?
sekarang aku rindu kalian. :') dunia akhirat, syan , anies , sahabat aku tahu.

mula aku tak dapat terima bila jarak itu yg jadi musuh aku,
air mata dah mula basah. aku jumpa seorang kawan. FAEZ.
dia tarik tangan aku. 1st thing yang dia kasi aku, hugg.
kau tahu, setiap orang yg punya masalah akan rasa tenang bila
di peluk. pelukan tu dapat buat orang rasa warm. rasa, "oh,aku tak sorang"
macam-macam yg kami borak-borak. mesti kau penat dengar aku kan.
weh, aku sayang kau. lately, aku rindu nak borak-borak dengan kau.



bila aku terumbang-ambing. aku cari seorang lagi selain faez, SYAN.
ohhhh dia banyak buat aku rasa fikir balik dan fikir elok elok. :')
weh, aku tak tahu apa aku nak buat bila tak ada dua orang ini.
pernah aku jatuh dulu, syan datang. motivate sikit otak aku ni.
syan , syan , rinduuuuuuuuuu sangat nak gelak kuat kuat sama sama.



kalian,
rindu. rindu.