8.9.10

METATHESIOPHOBIA

HMM.
what tha f. aku tak suka lah bila rasa mcm ni aku rasa lagi tahun ni. kalau dulu kita rapat weh. boleh borakborak samasama. cerita sini sana. tapi sekarang, oh bukan sekarang. last one year, rasa macam ni pon dah ada. aku tak tahu mana silapnya. tapi yang pasti, kau yang cari pasal dulu kan. no doubt. HAHA. aku lagak macam biasa. masih mahu keadaan seperti dulu. kau dah berubah. berubah secara drastik weh. kau tahu, kita dulu macam mana. sekarang macam mana. apa cerita? aku tak suka perubahan. sumpah, aku alergi dgn perubahan.

bila semua ni nak habis? aku penat nak fikir macam mana lagi cara untuk jadi yang terbaik pada mata kau. padahal, kau pon dua kali lima saja. pandang rendah dengan kemampuan orang. ada sifat dengki yang tinggi. apa tu? aku harap raya tahun depan hilang rasa ni. rasa jurang. hmm.

btw, metathesiophobia is a fear of changes.