25.9.10

E F F I N G !

penat. super effing tired.
dan kau, boleh berhenti menangis tak?
asal duh, nak menagih simpati ke apa?
betul-betul aku tak faham lah, pandai.
dan kau , boleh berhenti templak tak?
confirm lah kau ni macam singa betina.
dan kau , boleh tak kalau nak cakap tu,
tengok dan cermin diri sndiri dulu lah,
jngan sedap nak cakap orang salah ini,
dan kau smua yg kau buat betul habis.
eff, eff ,eff , eff , eff , eff , eff , eff , eff.
dan kau, knpa hari sabtu aku sebok KI.
aku baru nak buat assignment lah gila.
untuk hari ini aku rasa semua palat sial.
dengan lari 2 kilometer keliling padang,
nasib baik Komander sngat baik & terbs.

bloody fucking hell for this Saturday ! !