20.9.10

3 CERITA.

pesanan dari nusantara : okay, hari ini punya update banyak. jadi, sila sediakan bakul atau baldi untuk muntah selepas baca. ting.

1.
semalam aku sampai. dah agak agak nak magrib lah rasanya. langit pun dah kelam. bintang pon nak menunjukkan diri dah pon. hah, resah dalam bus sebab belakang aku dah sakit sangat nak mampus and and, aku dah tak tahan nak terkencing. -..- palat betul. bus tu boleh terkedek kedek nak berjalan. haih. sabar je lah. sampai je Shah Alam, terusss text Edad. and, balik Mawar pon dengan dia. oh maaf lah Basyir, kereta kau bau sambal. ;D

2.
lega. satu perasaan yang lama pendam dan kau boleh lepaskan dengan HAAAHHH ! heaven weh rasanya. okay, aku bagi kau satu situasi. bila kala kau rindu seseorang dan tiba tiba orang itu ada depan mata dan hadiahkan satu senyuman. *when you smile, I melt inside* manis weh! aku dapat rasa manis itu semalam. rindu punya rindu, tiba sekali dia ada depan mata. sambut kau pulang dari kampung nun jauh utara sana. itu aku weh, aku. nasib baik lah aku tak ro-gol je dia dekat stesen bus tu. awwhh. ;D

3.
hidup kembali ke kelas. EFF. haish. sabar lah taty, lagi 3 minggu. hmmmmmm. jumpa sem depan yer Maryam ! nak kelas dengan kau. kita kelas sekali yerrrr. puhleaseee. ;D

4.
okay, lepas entry ni ada sambungan lagi okay. sila sediakan jajan untuk makan sambil baca apa yang aku tempek. cerita pasal orang orang yang aku perhati. sebab aku memang suka perhati orang sini sana. rasa, syiok. bila aku mega tensi pon aku nak tengok orang ramai. biar aku ada dalam crowded. biar. boleh aku rasa tenang sikit dalam ramai. aku tengok orang jalan sini sana. ada couple tu bahagia je jalan sama sama. ada pakcik makcik tu, gelak gelak manja. haih. itu boleh buat aku tenang. aku rasa aku dah melalut ni. sambung entry lagi satu! ;P