17.8.10

WITHOUT THE SOUR THE SWEET WOULDN'T PLEASE.

aku cakap sini bukan sekadar omong kosong. tapi aku cakap berdasarkan pengalaman. andai kata kau tak cukup kuat untuk bertahan dan bersabar, jangan mara ke hadapan. stop. aku tak nak ada dua jiwa yang terkorban dalam satu kemalangan.

bila orang tanya aku yakin dengan keputusan tu? aku jawab, yakin. aku memang yakin. tapi bila orang tanya kau yakin dengan keputusan tu? kau jawab dengan macam macam alasan. aku dah tahu yakin kau paras mana.

aku tahu, jarak kau orang jauh. sorang Afrika, sorang London. bila boleh jumpa? bila boleh gurau senda? kalian, bagi aku, jarak itu bukan pemisahnya bila ada jujur dan sabar. bila sabar kau dah tinggi, satu hari pasti ada ganjaran yang hebat. percaya lah. aku tak tipu. :)

aku harap, keputusan yang di buat tak ada unsur buru buru. fikir dalam dalam. ambik masa kau luas langit. okay ?