28.7.10

NEVER TRUST A JUNKIE.

hmm, cuba kau pakai kasut aku ni. dan, berjalan pergi. aku rasa, aku dah tak nak kasut ni. bukan sebab buruk atau apa, sebab aku tak nak. aku dah penat berjalan. aku nak duduk diam diam. dengar lagu sampai nanah telinga. bisa?

ntah lah, aku rasa ada yang tak kena sekarang. bukan kerana mereka, tapi, aku. hish! aku kat situ, tapi dah macam aku dekat tempat lain dah. mereka ramai, tapi, aku masih sorang. aaaaaaaa! rasa macam dah tak nak teruskan.

aku penat lah, sumpah penat rasa ni. kenapa tak boleh nak adapt. orang semua cakap senang je. -,- sumpah susah. aku dah la yang suka cakap banyak, yang gila gila, yang mcm mcm lagi lah. sekali, BOOM! lain kepala lah bhaii. :(

tolong paku aku kuat kuat sebab aku rasa dah mcm tak dapat bertahan sekarang.
Hello, I'm Izzatiee. Imma new girl. Nice to meet you here.
-.-'