6.7.10

LEPASKAN AKU LAH.

lately, benda ni asyik main-main dalam fikiran aku. :'( benda lain aku dah tolak tepi, benda ini pulak yang bebankan. bukan sakit je dapat, diri sendiri pon boley hilang. aku dah cuba tolak tepi jauh jauh, tapi tetap nak datang dekat dekat dengan aku. kenapa? aku bukan cantik pon. pergi lah cari orang cantik sana. aku tak nak lah beratkan otak aku dengan hal remeh macam ni. urgh!

bodoh lah nangis depan lappy. seryes, bodoh. :'(
asal kau happy okay lah weh, aku tumpang sekali yea. maaflah. aku bukan pertama. maaf, maaf. aku yang ke berapa ntah. tak sempat nak jadi yang pertama. :') chill lah taty!