10.6.10

RUBISH.


heyy mat mat rempit. kalau dalam hati tu ada niat nak ngurat pheewit phewwitt aku tak payah lah. eeeee. geli kau tau. kerja setakat nak merempit kat jalan je, simpan je lah niat tu eh. jijik aku dengar HAI HAI kau. sakit hati dengar tau.

betul lah, yg di katakan mat rempit ni pendek akal. pegi sekolah tapi keluar pintu belakang, panjat gate pegi merayau. memang dasar sial. kesian mak bapak korang weh, habis kan duet semata-mata untuk anak. alih-alih, anak jadi mat rempit. bangga sangat ke weh title tu?
di sebabkan mat rempit td yang kacau aku,

entry kali ni pasal mat rempit lah. shit. siyes aku benci mat rempit. eiuuu.