5.6.10

PEROGOL.


ohyeah! aku dah ada lesen untuk merogol. holy shit, best. kini aku Perogol. haha ;D orang lain dah lama dah ada weh tatyy. lantak lah. aku sukak ini lesen. kasi aku aku puas nak merogol. weee. weee. ;DD jaga-jaga lah. nanti turn kau pulak aku rogol! yeahhh *muka gangsta ganas.

weh weh, amaran keras. jgn zoom in gambar lesen tu yea. time tu muka aku tak gangster lagi. masih ayu-ayu. gambar tu sekadar hiasan dan tak lebih daripada tu. haha. teady tu aku dah rogol dah. lembut jea rasa! ;D haha. bodoh, pervert.
today's rhythm : Alejandro by Lady GaGa

p/s : mesti ada orang marah aku ats entry pervert mcm ni -,-'