2.6.10

MTHRFCK __l__


ENTRY KALI NI BAHAYA. AWAS.

sial. babi. fuck. anjing. longkang. kau ludah kawan aku senang-senang je kan? kau kenal dia mcm aku kenal dia ka? TAK BUKAN. jadi tak payag lah nak ludah dia mcm tu anjing. sial. aku memang angin gila dengan kau petang tadi. sembur dia bukan-bukan, aku yang dengar ni tak tahan lah. aku tahu dia tak buat mcm tu bodoh. shit. penat dgr kau ulangsuara tadi petang. mcm haram je. dah dah, kau mmg suka tambah dosa aku kan. stop lah, kalau diri tu takda sempurna mana, nak ludah-ludah orang. ingat kau hebat lah. mulut longkang lah sial. you such a slut. jangan harap aku nak respect kau dah lepas ni. setan. FUCK.

p/s : maaf. entry kali ni mmg utk setan-setan itu.