9.6.10

I`M KIND OF VILLAIN.

fuck off. aku benci jalan raya yang banyak kereta plus drivers yang macam haram. where's the hell your humanity? orang tua tu nak lintas jalan, tunggu lah kejap. yang kau nak rushing sangat kenapa? bini kau nak beranak ke? dah langar, lari pulak. tak ke anjing namanya tu.

jijik aku tengok manusia macam tu. satu hari nanti di hari tua kau, orang langgar lari macam tu. kau mati katak tepi jalan. baru padan muka. masa tu, tak payah nak regret bagai.