8.6.10

IF IT WERE UP TO ME.


hey kau. aku tak tahu nak dajalkan orang. ajarkan boley? kenapa aek. orang boley je nak dajalkan aku. aku tak dapat nak balas balik apa yg dia dah buat dekat aku. shit je. hati kau terlalu suci kot taty sampai kau tak dapat nak balas balik apa yang di dajalkan.

siyes, aku tak tahu nak dajalkan orang. cepat kasihankan orang ada lah. hati aku terlalu lembut mungkin. terlalu fragile. terlalu tisu. terlalu cepat tersentuh. haishhh. susah jugak mcm ni. nanti orang asyik pijak kepala kita je kan.

p/s : deria rasa aku dah hilang lah sial. sengau pulak tu.