24.6.10

FOR GOD SAKE, DEAR.


aku dah tak nak rogol malam untuk malam ni. aku nak lawat taman mimpi. nak join aku? jangan. aku nak pergi solo. kau pergi nanti, lain malam. aku nak lawat taman aku dgn dia. tiba sana nanti aku rakam moment kami yea. siang esok aku lampir untuk kau. jangan lah sedih. aku bukan nak pergi alam mati. aku nak pergi alam mimpi je.

//
ohya, saya sayang Tuhan. saya betul-betul sayang Tuhan. dan sayang ini tak mungkin akan padam dek sebarang lahanat. tak payah lah kau orang nak pertikaikan sedalam mana sayang aku pada Tuhan yea. aku tahu yang mana benar yang mana salah. tak payah nak batu sangatlah. cuba kau bukak minda lebih lebar sikit sbb sekarang ni orang dah pakai jalur lebar lah bodoh.


soalan kau dekat formspring tu agak-buat aku panas. garang panas tu. sayang Tuhan mana boley kurang atau lagi kurang. mesti lah lebih dan lagi lebih. aku selalu rindu Tuhan. selalu sayang Tuhan. sayang manusia tak kan dapat lebih dari kita sayang Tuhan. kau faham tak, bodoh? faham tak? ke nak aku terang lagi panjang? dah dah. aku tahu apa aku buat. jangan nak ajar aku cara nak sayang Tuhan banyak mana yea. terima kasih lah kawan.


hari ni dah 24June. lagi 3 hari lagi. come on lah, speed sikit boley tak. ruff ruff.