5.6.10

TANGLED.


taulan, sakit itu sekejap. percaya lah. kalau dulu ada lah perasaan benci pada kau. tapi, sekarang. aku tak nak benci kau. percaya lah. tapi, bila aku pandang ringan hal ni, kau naik kepala pulak. amik kesempatan. tolong jangan buat lagi. aku parah nanti. tolong lah.

aku tak pernah nak rayu-rayu dkt orang kalau aku tak nak benda tu betul-betul. harap kau faham weh. kalau nak nangis, nangis je. itu ubat lara dekat sakit kau. lepas nangis kau rasa lega kan? iya. aku tahu. sebab aku selalu lepas sakit tu dengan air mata.

aaaa. jgn bg aku parah. i`m not in banter mood folk.