15.6.10

BOOM BOOM.


eh, orang yang namanya izzatiee ini memang kuat cengeng ke hu? ala, wa bukan saja-saja nak cengeng ouh. ada sebab tau. wa pun ada hati lah bro. cuba lu tenung dalam-dalam hati wa ni. fragile. mcm tisu. senang koyak rabak. wa tak suka lah nak jiwang-jiwang macam ni. tiba-tiba ja rasa macam nak nangis je sekarang ni. sial. wa nak teguk liquor lah rasanya sekarang. bagi lalok. tak payah fikir feeling game ni. shit shit.

wa ciow dulu, nanti habis terabur maki-maki wa kat sini. maalam!
;(