22.6.10

BOGEL LAH.


halu dunia! aaaa. hari ni kan saya bangun awal. semalam memang tak dapat nak tido. grrr. menci,menci. habis semua gaya saya buat. dari meniarap, kuak lentang, bengkok sana sini. still, liat mata ni nak lelap. pfft. playlist Lullaby saya dah berjuta kali main-main. tak jugak nak tido. -,- memang gila betul.

pagi pukul 7 lebih baaaaru nak lelap, mak dah called. cakap "kakak, pukul 8 mak ambik" =,='

arrghhh, pfft. baru nak ulik mimpi. pegi batak dekat klinik tu 3 jam. tup tup, jumpa junior. shit. junior yang saya memang anti nak mampus. saya tak kan lupa weh apa kau buat kat saya dulu. fuck. paaaaling saya tak suka, nak amik urine. T_T bertapa dalam toilet tu sambil bebel-bebel. pffftttt. nak xray pon saya bebel-bebel lagi. haha. mak cakap "cuba behenti cakap kejap kakak"

doctor cakap "cuba bersemangat sikit izzatiee" gaaahh. baik lah doctor. saya tak cukup semangat aek tadi. and, and. doctor tu senyum kat aku. hahahahaha. bodoh lah taty. ;D cells saya dah mati. mati lagi kau cells. kasihan.

p/s : gain yr weight kat shah alam yea taty.