21.5.10

time :')

SITUASI #1

pandang aku.
tenung dalam-dalam.
apa kau nampak?
"mata kau redup, kenapa?"

sentuh hati aku.
rasa apa ada padanya.
"luka,darah,parut, kenapa?"

SITUASI #2

pandang aku.
tenung dalam-dalam.
apa kau nampak?
"mata kau ceria, kenapa?"

sentuh hati aku.
rasa apa ada padanya.
"berdegup dgn penuh irama, kenapa?"

- bila bercinta. situasi ini pasti jadi. kalau tak sakit, tak ada lah cinta. lumrah kan. :')
hati retak boley baik dengan masa. "time will healing your heart" tak di nafikan. iyaa. tapi berapa lama? sebulan? setahun? hmm. bagi aku, ia akan pulih bila sudah jumpa doktor hati. itu pandangan aku lah. like seriously, betul. masa boley heal, tapi bila dah ketemu doktor nya, parut itu hilang dengan sendiri. masa itu baru rasa recovery. masa itu baru boley ckp "FUUHH!"

tapi, make sure doktor itu betulbetul berkaliber. jangan di tambah lagi parut yang ada. jangan di biarkan lagi sakit pedihnya.