14.5.10

putar masa

hmm. hari ni aku putar balik masa. teringat zaman dulu. lepas habis spm. tunggu result. heee.
kat rumah jadi net maniac. haha ;D then, dapat matrik Kulim ; hayat. yaaahh. rasa macam dilema time tu. sebab tak nak pegi matrik. ;D after tu, dapat la asasi kejuruteraan kat uitm shah alam. syukur. itu yang aku nak. :)

eh eh, kalau aku pegi matrik, takde lah aku jumpa kawan-kawan aku sekarang ni. takde lah aku jumpa edad. takde lah aku jumpa soul sister aku :) KAN?

ok ok, dah la. tak yah la putar masa. yang dah lepas, biarlah kan. masa depan yang kena kita risau. yang kena kita fikir. haih. aku fikir lah nie. degree macam mana? mesti susahkan. mana ada yang senang cikk oiiii. -.-

aku harap masa depan macam langit ni. cerah. luas. aminnnn *panjang. degree degree. aaaaaaa! tak tahu nak cakap apa. =,= penat dah fikir. kenapa aku macam ni? bukan rezeki rasanya. sabar je lahh. moga masa depan on your side taty. engineering juga kah lepas ni? haiiiiiih. itu pon aku tak tahu weeehhhh. :|