28.5.10

PERENGGAN PECAH-PECAH

aku layan anak-anak punya belog. gila syial. best. otak mereka dah terbuka luas. aku punya otak? ah-ah. nanti aku xray. dah terbuka ke belum. banyak yang cerita pasal hidup. hidup ni ain't ABC. mcm shit pon ada. tapi itu lah kehidupan. kalau tak susahkan orang, memang bukan hidup lah kan.

deorang cakap pasal hidup, pasal hari depan, pasal hari kelmarin, pasal sekitar-sekitar, pasal durjana boyfriends, pasal bitch yg cibai. ahaha. aku pon belajar something dari deorang. walaupun umur lain, tapi pengalam itu ada harga lah! ;D

orang putih cakap : Find a real guy: A guy who won't give up on you, who will keep chasing you 'til he gets you, who will keep doing the things he did when he was chasing you, who will fight for you and your love, a guy who will not only tell you he loves you, but shows it.

ah-ah. cakap senang lah kan. yg nak terimanya siapa? yg nak carinya siapa? ingat zaman sekarang ni zaman batu mcm dulu. makhluknya tak terdedah dgn kezaliman. hidup untuk puaskan nafsu. itu zaman millennium yg di bangga-bangga kan sekarang. cool kan? ;)

cinta tu dah macam gula-gula ala yg masam-masam manis tu. apa tah. haih. otak aku tak dapat ingat lah sekarang. bila masam kau tak suka, ludah tepi longkang. bila manis, kau telan cepat-cepat. mcm tu lah definisi cinta utk kau sekarang ni. haih, lepas habis gula-gula tu bosan. tukar sweet yg lain pulak. muka tunjuk lagak, sebab apa? sebab kau lelaki. habis sial lah kan. beli sweet yg mahal sikit lah bhaii, baru ada class. baru orang pandang kau tinggi bagai. haih, again. sifat manusia kini yg memang ada lah kat jalan ChowKit Road tuh.

bak kata some one yang hebat Englishnyaa ; people easily change, when they are alone, they know you. when they got no, one beside them, you are important. BUT when they already found someone new, someone they like, they just suddenly don't know you. and forget that they needed you once.

hah. berjela aku tulis malam ni. biar, aku pon sorang ni. layan malam buta sorang-sorang. kadang-kadang best jugak. :) so, malam ni aku bersetubuh dengan kau lah belog. ;DD abangmanis saya pergi berfixie. oh yaaa. fixie tu kekasih baru dia. haih, saya redha je lah. saya dah gemok. dia dah malu nak jalan pimpin tangan-pegang pinggang saya dah. tsk tsk *nada sayu,ayat pasrah gila cibai. ;D

baru aku ingat, aku punya radang ni wujud lagi lah sengal. -,-' ingat dah matii lenyap. shit. kau ni pon radang, tak payah nak ber-gay dgn aku kan. aku dah banyak scandal nak layan. kau datang nak himpit-himpit flirt-flirt dgn aku pulak. bersemut cell otak aku berfikir pasal kau ni radang oi. apa-apa jadi lepas ni aku terima je lah kann. itu Tuhan nak bagi, itu Tuhan nak uji. :') kalau kau nak pedajal kan aku utk hari esok, sila kan. aku terima.


p/s ; you, blow me a kiss so i can go for my dream with pleasure. puhleasseee. im missing you vastly lahhhh. okai lah, malam ni tdo sorang-sorang esok bangun pon sorang-sorang. macam ada ombak dalam hati tengah bergeledak. uwaaaaaaaaaa ;'|