20.5.10

PAGI TADI LAH.

lepas mandi. sejuk gila. selalu mandi dalam pukul 12 ++, skali tadi pukul 7.30pg. gigil-gigil! :D ayah hantar pegi tempat latihan. sampai je saya pun senyum lah. harap hari nie lagi bagus dari semalam lah kann. ;) cikgu dah tunggu. lambat around 10mins. maaf cikgu. :)

"kenapa lambat? cikgu tunggu lama dah."
saya hanya mampu tersenyum. "maaf"

bawak atas jalan raya la kann. haha ;D asal nak laju je cikgu tegur. tak pon dia ketuk kaki dengan botol air die. :\ ala, lambat lah kalau tak laju laju. haih haihhhhh.

"aiii, tieee. laju ni. slow sikit"
saya pon slow kan lahh. haih. baru 70 la cikgu. =.=

dah habis 2 jam. balik lah. lega. panas kot. kenapa lah malaysia ni panas. pindah pegi London jom! ;p haha. merepek call ayah suruh datang amik.

"hello*gediiikkk gayanya* ayah. mai la amik akak nieeee"
"dah ada kat luar ni"
"oh iyaa ka? haih laaa. baiik baiik"

dah masuk dalam kereta. letak muka dekat air cond yea. panaaassss ;)

"dah lama ka ayah sampai? tak perasan pon?"
"dak ah. baru ja sampai"
"oooo"
"kita p amik ic lepas ni na"
"aaa, ya lah. tak sanggup nak tengok ic nanti lahh"

dah sampai tempat yg di tuju. naik lif. komen komen lif tu kecik,sempit. buat la besar sikit. haih. apa lah. orang dah la ramai. nanti tak muat pulak. itu saya yang complain okai. ;D ohyeahh. tekan nombor giliran. 2022. duduk kejap, dah kena panggil.

"ala, mesti hodoh. mesti punya lahhh"
"2022 kaunter 6"
aku senyum lah. eh, abang hari tu lah. =.=''
"kejap yea dik"
"mintak ibu jari kiri dik"
"ok dah."
"terima kasih dan senyum"

dah dapat ic terus masukkan dalam beg. ayah tengok dengan tanda tanya. ;D hahahaha. dalam lif rengek-rengek ic hodohhh.

"tu la, lain kali pakai lah rambut palsu ka nak bagi elok."
"yelatuuuuukaaannn. nak perli lah tue"
"kenapa akak nampak gelap dalam ic ni?"
"ni mesti pakcik yg snap hari tu tak set lighting betul-betul. aaaaaaaaaaaa" *pandai la kau taty*

dengan tak puas hati masuk kereta. balik. memang tak puasss hatiii. aaaa. hodoh.hodoh. kenapa gelap muka jadi nya? aaaaaaaaaa. tak faham betul. menci ah! :|