26.5.10

orang cakap, kalau dah lelaki. lelaki juga. selalunya perempuan lah akan cakap macam ni. tambah-tambah bila hati di sakiti.

hey, jangan salah kan lelaki. sebab sifat itu memang dari azali ada untuk mereka. cuma atas kemahuan diri sendiri. andai dia dapat menahan, bravo! lelaki itu yang akan di sanjung oleh perempuan kerana tak ada sifat menggatalnya. tetapi.. bila dia tak dapat nak control kemahuan, macam-macam makian akan di terima.

lelaki, jangan pula salahkan perempuan. hati perempuan ni fragile. sentuh ia dengan lembut. jangan pula kau sakitinya. kau perlu faham apa itu maksud setia. cakap senang, "yea aku akan setia". tapi, nak tunaikan itu yang susah. harap kau kuat lelaki. :)

; sakit hati apa ubatnya yea?