28.5.10

KOKEN & SIGERET


oh yeahhh. entry lagi lah kan. hantu betul. telinga aku dah naik muak. asyik lagu yang sama jea ulang-ulang. ALWAYS - BON JOVY =,= persetan kan, itu je lagu dalam playlist kita utk malam ni yer telinga. dengar sudah. jgn banyak komplen sana-sini.

jam dah tunjuk 3 pagi taty oih. tapi, nampak macam mata masih liat. tak dapat nak berasmara dgn penyek malam ni. sorry nyekk. mood aku mcm sampah hari ni. tak satu pon berkenan di hati yang boley buat aku senyum sampai 10cm.

*tengok phone. shit, batt flat. lantak lah.

teman suruh senyum seiklasnya. tapi, setan datang goda aku. cakap, buat apa kau senyum-manis-tapi-tak-nampak-seri-10ganda? hmmm. aku rasa mcm nak sedut-sedut ubat asma tu je sekarang ni. penat lah fikir, memikir, terfikir. shit. double shit. triple make it better!

*ikat rambut jadi sanggul, ah. serabut gila.

aku dah made up mind. nak jadi gigolo gangster. :DD jangan gelak bhaii. aku seyes nak jadi. tak nak jadi engineer bagai. gangster tak ada hati perasaan. kerja nak kutip hutang tiap-tiap hari. kerja nak sepak terajang orang tiap malam. kerja nak main poker kat club. oh yeahhh.

okaii. enough lah kan. better aku pergi basuh muka. tarik nafas ketat-ketat. hembussss kuat-kuat. ohhhhhhh. rasa nak jerit atas gunung, cakap aku penat lah dengan drama hidup yang mcm bahangsat ni. dah amik bekalan koken aku, telan.sedut.nikmati. moga mata aku lelap. moga esok tak ada lagi apa yang aku fikir hari ni.

p/s ; mood aku betol-betol swing nak mampusss. off off.