31.5.10

I NAIL YOU.


hmm. kawan aku dua orang ni dah nak tinggal jauh dari aku dah. sedih lah. :'( siyes, aku sedih. sebab, time aku down. dua orang ni tunggak utama aku di kolej. aku nangis, deorg pujuk. aku meraung, deorg peluk. aku tak makan, deorang risau. aku mintak tunjuk ajar, deorg tak lokek. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. rasa macam hilang kaki sebelah. dah capik aku weh. :'( aku tak nak lah korang pegi sana. tak nak*geleng2 kepala.Align Left

*tarik nafas dalam-dalam. tahan sebak.

eh eh. pegi lah. aku doakan korang berjaya. USM. hebat tau, sebab korang pon hebat. :) jangan lupa aku kat sini dah lah aek! sayang korang. :')

p/s ; anies. pelok aku weh.