31.5.10

HEAVEN CAN WAIT YOU.


hah. aku dengar dengar, aku pandang pandang, kau nampak ok je. harapnya ok lah. eh, kau cakap dah dapat bunga yea? bagus lah. aku tak tahu nak senyum atau apa. hmm. aku bukan apa, cuma takot gila babi. takot tu takkan mungkin hilang derr. kau yg buat aku cuak. simpan bunga kau elok-elok. suburkan lah dia yea. aku doakan yang terbaik untuk kau. amin amin. aku ni tak de la jahat sangat. takde nak doakan yg buruk-buruk utk orang. moga kau bahagia weh kawan! aku tak simpan dendam. kalau ada, adalah. tak ada, tak apa. :)

p/s ; aku dah boley panggil kau kawan lah. D;