19.5.10

cit

aku dah reread benda alah tue rasanya beribu kali dah. macam vavi je kan. dah tahu tak boley tahan, nak jugak reread banyak kali. kau ingat nie tumblr ke? boley reblog beribu kali. tumblr takde kot perasaan. kau ada kot manusia oi.

"biarlah aku nak reread"
"tak payah. nanti kau nangis macam budak kecik"
"erk =,=' "

fine. aku nak habis kan sikit je lagi. okaii. JANJI TAK NANGIS *crossing heart. janji. jangan lah risauu. aku okay je ni ha. :)

" sia-sia je lah. aku tahu kau tu"
" tak tak. *masih menidakkannya"

....