4.4.10

yesterday was dramatic


hari lalu ajar aku utk dewasa.
hari lalu buat aku makin bergaya.

maaf ya, gaya di sini bukan fesyen.

gaya di sini definisinya berbeza.


ibu bapa yang banyak mendidik.
bukan utk jadi setan dunia, tapi jadi pari-pari dunia.

ibu bapa yang banyak mengajar.

duniawi dan akhirat sana.


aku di atas pentas hidup NUR IZZATIEE.

belajar, jatuh, bangun, dan belajar.
kejar sana, kejar sini.


aku dah rasa permulaan alam dewasa.

alam itu besar. banyak onak duri.

banyak drama-drama yg akan di lakonkan.

banyak juga anasir-anasir gila yg jahat.

*mengeluh*

sungguh, aku rasa aku tak kuat utk berdiri sendiri.

semangat, teman, sahabat, keluarga. penting.
aku perlu kalian. aku sangat perlu.
terima kasih berada di samping aku :)

p/s ; baru aku sedar, aku dah besar. dah boley kawen. ;D *gatai