9.4.10

*pfft

fine. aku dh check result.
SUCKS. when i said sucks, it mean deeply suck.
served your right lah taty.

"tapi aku dah usaha"
"kau memang lah. itu je yg kau boleh cakap kan"

mak,ayah. maafkan akak. :(
mungkin result kali ni tak dapat nak happy kan kalian. tapi, akak dah cuba yg terbaik.
ini ja yang mampu akak genggam. maafkan akak. ;'(

mak, " tak pe lah kakak. akak dah usaha. jangan sedih."
aku diam. tak tahu nak cakap apa kat mak.

aku tahu, dalam hati mak mesti menangis. tapi tak zahirkan saja.
JERK la kau taty. ;'( hampakan mak,ayah. apa niiiiiiiii. :'(

p/s ; aku nk smbung apa lepas ni ? scholar mmg dh lepasss.