1.4.10

Ain't Easy


..sambil telinga di beri makan dgn Biar Jiwa - FynnJamal

pernah rasa situasi kau sebagai seorang loser sedangkan kau cuba jadi yang terbaik?
aku cuba utk jd yg terbaik.
tp, aku musnahkan semua dgn tangan aku sendiri. rugi.
ya, aku loser. loser dalam hal mcm ni.
aku tahu, aku cuba untuk jadi yg terbaik. aku cuba.
..

tapi, aku tetap loser. sadis bukan?
cuba kau bukak mata, telinga. pandang aku dengan hati.
kau akan nampak aku loser. kau akan nampak betapa sadisnya aku.

aku akan conteng dalam lakaran aku sendiri.
bodoh bukan? aku tak mintak. ia datang secara auto.
hey, aku cuba utk jadikan yg terbaik. dan cuba lagi.

walau sekuat mana aku menangis, aku tetap loser.
aku tetap akan di tinggalkan selepas di gunakan.
ya, salah kan aku. aku tak nak bebankan kau dgn salah aku sendiri.

kau tahu mana yg terbaik. buatlah. aku turuti.
ampunkan aku. aku tak dapat nak jadi yg terbaik.
aku tak dapat nak buat kau rasa kau lah yg terbaik.
aku tak dapat nak jadikan kisah ini yg terbaik dari kisah kau yg lalu.
ampunkan aku.

p/s; walau apa pon yg terjadi, aku tetap sayang kau. aku ingat. kerna aku punya rasa yg sama. walau apa pon yg bakal terjadi. aku tetap sayang kau.