5.3.10

yang lepas tu lepas lah

taty,

yang lepas tu lepaskan lah. yea.
jangan siksa hati. cukup lah hati dah terseksa sebelum ni.
sekarang, lepaskan apa yang dah lepas.
aku tahu, hati kau sakit bila kau tengok. tapi itu benda lepas kan?
dah dah dah. cuba senyum.

*taty, "tak dapat senyum, maaf hati. buat kau sengsara. aku dua kali sengsara."*

aku cuba jadi yang terbaik. iyaa.
bukan senang nak lupa bila hati dah terpaut, bila dah banyak kenangan bersama, bila dah ikat janji berdua.

*mata dah mula gerimis*

aku dah lalai. cela hati selalu datang.
aku tak undang, tapi ia datang tak perlu di jemput.

"tak perlu tukar orang lain kerana itu awak."
*pain killer untuk diri sendiri*



p/s ; hati, lupakan lah. *sepi, larut, racau, rabak ;(
ah, keluar. tenung langit senja. reda kan hati cela.