11.3.10

tata dan tertib

nak ja aku maki-maki di sini. tapi nanti ada yang complain jangan keluarkan kata-kata kesat.
ahh, tapi ni blog aku kan. even public, tapi tetap ada hak aku di sini. *pfftt

hari ni terbangun awal di sebabkan ketukan bertalu-talu di bilik.
"dik, spotcheck barang"
aku terjaga dan buat-buat tido balik. rumate yang bangun. bercakap dengan si pemangsa.
datang dekat dengan meja aku, tengok lappy and charger phone. ah! bodoh, semalam lupa nak simpan pulak benda-benda alah tuh. haih.
boleh pulak si pemangsa tu tunduk bawah katil, taraaa!! kettle pulakkk. haih.
"sticker mana dik?"
speechless lah rumate aku. kiteorg tengah sedap tido kot. mana sempat nak sorok barang.
damn holy shit lah!!

si pemangsa becakap dengan si pemangsa lelaki, "B, charger phone, laptop, kettle"
aku dengar. dan hati aku dah membara. nak je aku bangun maki si pemangsa tu.
tapi, orang tua pulak, perempuan. aku hormat. jadi, aku silence. batu kan diri. dengar apa yang dia muntahkan. *pppppfffffftttttt

si pemangsa keluar dan tinggalkan notis.
B, iaitu katil aku. 3 items untuk tatatertib kali ni. sem lepas pon 3.
so, tak hebatlah. sem ni sepatutnya 4. HAHAHA ;DD
ok ok, back to the track. hmm, 3 items? equals to RM30 tahu tak!!
aku kat sini lagi seminggu kot. nak jugak makan duet kiteorang kan. tak puas hati kan.

haih. *ya,allah. sabar taty*
nak sambung tido pon tak de mood dah! suma pasal si pemangsa dan si pemangsa berjantinakan lelaki. ahh. bodoh bodoh!!
satu level dapat tatatertib.
sorang bukan setakat satu kesalahan.
yang tak da kesalahan, cari jugak sampai dapat.
kipas berhabuk pon boleh kan? ahh.

itu lah permainan manusia.
faked! cakap lain, buat lain.
sh*t!

aku rasa better aku out. kalau tak lagi banyak mengeluarkan kata-kata manis di sini.
MyEm0.Com