30.3.10

rongga

siang. dah terang. tapi, aku masih gelap.
aku masih terpikir apa yang aku perlukan.

keseorang. aku g i l a kala aku sorang.
disekelilingi dengan sepi dan senyap.
jiwa kosong, itu pasti.

tika jiwa kosong, aku mula bicara dgn hati.
hati teman baik jiwa. *senyum*
tika jiwa kosong, perbualan antara aku dan hati,
jujur. tiada dusta yang diselitkan.
aku cakap betapa aku perlukannya.

*mengeluh*
sungguh, rongga-rongga seluruh badan aku lemah tanpanya.
itu pasti. tak perlu kau nak jalankan eksperiment padaku.
aku bukan bahan pakai buang. aku manusia, punya perasaan.
aku pasti dengan kata hati aku. tak payah kau nak nafikan utkku.

*diam,pejam mata*

love,
tty

notatakberkaki ; hey. maaflah kalau entry2 aku macam orang-bercinta-tak-cukup-tanah. tapi ni aku punya blog, tempat aku muntahkan segalanya. kalau kau tak suka. kau tahu apa perlu di buatkan. aku tak guna cara paksaan utk membaca di sini :)