15.3.10

kau beri aku rasa !

hati aku perlu dadah.
kasi aku yang paling high.
boleh?
aku betol betol perlukannya.
aku lemah sekarang.

cell otak aku penat menilik.
apa yang bakal berlaku dalam 5 bulan.
tapi, aku tak dapat jawapannya.
aku lemah sekarang.

mengeluh bukan sekali,
dah beratus kali. aku penat.
tolonglah masa, kau berhenti.
aku perlu dia dalam harian aku.
aku lemah sekarang.

masa, kau cemburu kau dengki.
aku tak da salah dengan kau
tapi kau tetap dengki amat.
aku merayu pada kau, pause.
aku cari butang pause, tiada.
aku lemah sekarang.

air mata mengalir basahkan pipi.
aku tak hiraukannya. aku nak dia.
aku tak nak kau. aku nak dia,dia.
aku lemah sekarang.

aku nak dadah yang buat aku tido
tido untuk satu jangka masa panjang.
bila sampai masa degree nanti kejutkan aku.
aku lemah sekarang.

aku nak dia.
dia itu kau.
kau, datanglah.
aku perlu kau.
aku mahu kau.
aku ingin kau.
aku gilakan kau.

aku lemah sekarang.
jiwa aku menjerit.
batin aku melalak.
otak aku kusut.
hati aku sesak.

edad..