19.3.10

nak cari mood :D

1. adakah anda hot?.
aha. memang lah. ada masalah ke kalau aku hot?

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!


3. Cerita pasal gambar
hmm, aku yang amik pic ni. sebab tu cantik. :D
and, dia cintahati saya. senget pic ni. tapi, cool. korang nak tgok betol2 kan, sengetkan lappy.

4. Bila kali terakhir makan pizza?
birthday aminah rasanya.

5. Lagu terakhir anda dengar
kimia by melda ahmad.

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ni.
rasanya mengadap buku Physics. esok paper finale Physic kot. jangan salah faham, buat tag ni sebab nak cari mood untuk belajar. ;DD

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
cik. tak tahu kenapa. pegi tanya orang yang panggil aku.

8. Tag lagi 8 orang
sape-sape buatlah.

9. Siapakah orang no.1 kepada anda
nurizzatieemohdfauziee

10. Katakan sesuatu kepada orang no.5
lagu kau hebat.

11. No.3 ada hubungan dengan siapa?
sudah tahu tanya lagi kan.

12.Bagaimana pula dengan no.4
saya bukan lesbo. ish. tidak mungkinlah

13. pesanan kepada orang no.6
aku tunggu kau.

14. kata2 cinta untuk orang no.2
cinta awak lah monster<3

15. Adakah no7. dan no.8 ada persamaan
aku tak faham soalan ni

16. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda
saya tag diri sendiri.
nak tahu pasal saya kah?
oh, saya hebat. berjantina perempuan.
hati sudah di miliki dan tertutup rapat.
habis.