28.3.10

gila banyak sayangnya

hidup ni tak hidup kalau tak ada yang nak hidupkannya. :) hebatlah kepada yang dah hidupkan aku. sayang korang, rindu korang <3


IFA > kau, hish! budak johor memang kena dekat dengan jiwa aku eh! haha :D great buddy ever.
ZIELA > kau. roommate sejati gua lah! ehee. sayang kau gila gila punya. rindu kau sekarang :'(
TIKA > kawan yang suka bagi motivasi. bestt. aku teringat kau pelok aku time aku nangis
FARA > suka shopping dgn kau weh. :)
AMY > teman bilik. kalau tak raba-raba aku bukan amy lah tuh! rindunyaaa :'(
SYAN > pemberi semangat. heart you lady
ANIES
> peniup semangat. love you lady
DOREN
> kau memang suka buat aku gaduh-gaduh dgn kau kan.
CONG > terimakasih utk mcD set regular tuh.
SYAHMI > memang awak cute. tak dapat dinafikan.
AMIR > cool la weh.
MINAH, HAZIE, ALIA > teman overnite sedunia :) syg korang!
GROUP N > korang rockkk habis lah kan. :D

last but not least,
EDAD > pencuri hati. terbaaik lah monster!